Ką naudoti tekstuose: “mes” ar “jūs”?

Reklamos tekstai

Dažnai net nesusimąstome, ką reklamos tekstuose (copywritinge) efektyviau naudoti: įvardį “mes” ar “jūs/tu”. Pasirodo, jau buvo atlikti tyrimai ir jie parodė atsakymą.

 

Reklamos tekstai su “Jūs” 


Manoma, kad reklamos teksto rašymas nuo “jūs/tu” įvardžio labiau atkreipia dėmesį bei savotiškai perkelia atsakomybę skaitytojui, labiau įgalina pasijausti savo iššūkių sprendėju ar sprendimų priėmėju.  

 

Reklamos tekstai su “Mes”

 

Tuo tarpu “mes” tekstų mėgėjai savo tekstus sieja su patikimos partnerystės ir bendradarbiavimo užuominomis ir “jūs/tu” tekstus vadina pernelyg agresyviais.

 

Tyrėjai (Warwick Business School) ištyrė “mes” ir “jūs” tekstų efektyvumą susidomėjimo ir polinkio pirkti aspektais. Pirmuoju atveju buvo tiriama situacija, kai žmonėms el. paštu buvo siunčiamas tam tikros paslaugos ar produkto pasiūlymas, apie kurį žmonės prieš tai nieko nežinojo. Antruoju atveju buvo tiriama situacija, kai žmonėms buvo siunčiamas produkto, apie kurį jie jau domėjosi, pasiūlymas.

 

Rezultatai parodė, kad “jūs” teksto naudojimas buvo efektyvesnis abejose situacijoje.

Abiem atvejais tiriamieji jautėsi labiau atsakingi spręsdami savo problemas bei buvo labiau linkę pirkti/užsakyti siūlomą produktą su “jūs” tekstais.  

 

Reklamos tekstai su “Jūs” ar “Tu”? 

 

Jeigu jau nusprendėte naudoti “jūs/tu” vietoje “mes” – turėtumėte pasirinkti Jūsų verslui tinkamą formą – “tu” ar “jūs”. Atsakymas turėtų ateiti Jums patiems – bandykite įsivaizduoti savo prekės ženklą kaip žmogų (kokio tai būtų amžiaus, charakterio žmogus) bei šalia įsivaizduokite savo pagrindinius klientus bei pagalvokite, kaip toks žmogus (Jūsų prekės ženklas) kreiptųsi į šiuos klientus. Paprastai “Jūs” naudojamas, kai klientai – vyresni, yra prabangesnės ar rečiau perkamos prekės, o “tu” – kai klientai jaunesni, kasdien perkamos prekės, asmeniškesnės prekės.

 

Domina marketingo konsultacija reklaminių tekstų klausimais? Skambinkite +370 675 32362 arba rašykite reikia@marketingo.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *