• Interneto svetainės tikslų nustatymas
  • Svarbiausių klientų poreikių, naudų išskyrimas
  • Pagrindinių klientų segmentų išskyrimas
  • Titulinio puslapio struktūra pagal svarbiausias naudas ir segmentus
  • Meniu juostos sudedamosios dalys
  • Svetainės informacijos atvaizdavimas mobiliuose telefonuose

Interneto svetainės audito / naujo interneto puslapio projekto koordinavimo rezultatai: patogesnė klientui interneto svetainė, didesnis LEADS’ų (skambučių, el. užklausų, chato pokalbių ir t.t.) skaičius → augantis klientų skaičius, didesnės pajamos

Preliminari trukmė: 1-2 mėn.

Kaina: nuo 254 €

Esamos interneto svetainės atnaujinimas

 

Iš asmeninės patirties žinau, kad atnaujinti interneto puslapį arba sukurti naują nėra labai greitas ir lengvas procesas. Ypač tai pasakytina apie smulkias ir vidutines įmones – stokojant tam patyrimo ir darbo jėgos – tai ypatingai painu ir komplikuota. Remdamasis savo patirtimi kuriant ar atnaujinant interneto svetaines (www.gintarobaldai.lt, www.technorama.lt, www.lauresta.lt, www.westexpress.lt) galiu drąsiai teigti, kad su marketingo eksperto pagalba galite sutaupyti laiko, pinigų bei išvengti neteisingų sprendimų ir tinkamai valdyti projekto riziką. Kuriant ar atnaujinant savo verslo interneto svetainę susidursite su šiomis pagrindinėmis rizikomis:

  • rizika pasirinkti neatsakingą svetainės kūrimo partnerį / programuotojus (rinktis freelancerį ar agentūrą, lietuvį ar užsienietį);
  • rizika pasirinkti neteisingą interneto svetainės platformą (kurti individualiai ar per WordPress, Prestashop, Mogento, OpenCart, Shopify, ir kt.).

Su marketingo specialisto, kuris jau yra dirbęs su panašiais projektais, pagalba Jūsų interneto svetainės kūrimas gali būti net kelis kartus greitesnis. Galiu Jums padėti šiuose procesuose:

  • Atnaujinti esamos svetainės informaciją, turinį;
  • Padėti kuruoti naujos svetainės kūrimo procesą.

 

Tikslų išsikėlimas

 

Kiekvienos esamos interneto svetainės vertinimo ar gerinimo procesas turi prasidėti nuo svetainei keliamų tikslų išsikėlimo. Nuo konkrečių tikslų priklauso smulkesnių svetainės elementų išdėstymas, turinys ir vaizdas. Tik turint tikslus, galima konkrečiai vertinti ar svetainė yra tinkama Jūsų verslui. Smulkioms ir vidutinėms įmonėms dažniausiai rekomenduoju, kad jų interneto svetainės būtų orientuotos į LEADS’ų surinkimą (skambučių, el. užklausų, el. laiškų, vizitų į fizines parduotuves skaičiaus didinimą), o el. parduotuvėms – be abejo, į pardavimų didinimą.

 

Elektroninės parduotuvės kūrimas turint fizinę parduotuvę

 

Jei Jūsų įmonė planuoja vystyti el. parduotuvę, bet šiuo metu turi ir fizinę parduotuvę – turbūt susidūrėte su dilema, kaip viską sutalpinti į svetainę, kad neprarasti fizinių klientų bei didinti pardavimus internetu. Šiuolaikiniame daugiakanaliame (Omnichannel) klientų pirkimo procese rekomenduoju turėti vieną elektroninę parduotuvę (eshop) be reikalo nedubliuojant informacijos apie įmonę ar prekes atskiroje svetainėje, skirtoje fiziniams pirkėjams (offline). Tokio gero sprendimo pavyzdys galėtų būti www.gintarobaldai.lt projektas, o, mano manymu, nesektino varianto pavyzdžiai (kai sukurto dvi svetainės – viena eshopui, kita – įvaizdinė) – www.ginalas.lt ir www.eginalas.lt, www.garantboats.eu/ ir www.garantboats.eu/shop/lt/.

 

Klientų segmentavimas, raktažodžių naudojimas ir pritaikymas mobiliems įrenginiams

 

Klientų segmentavimas 

 

Išskyrus svetainės tikslus, su marketingo eksperto pagalba galėsite iš naujo peržvelgti visą esamos svetainės turinį ir įvertinti, ar jis atitinka keliamus tikslus. Šiai analizei papildomai labai padeda svarbiausių klientų segmentų išskyrimas. Atskirų klientų grupių susmulkinimas padeda suvokti, į kuriuos klientų segmentus bus orientuota svetainė. Iš mano patirties, smulkių ir vidutinių įmonių atveju Lietuvoje dažnai išskiriami šie apibendrinti interneto svetainei aktualūs segmentai: fiziniai asmenys ir verslo klientai, pardavimo tarpininkai.

 

Svarbiausios klientų naudos

 

Išskyrus pagrindinius ir pelningiausius klientų segmentus, reikėtų kiekvienam segmentui išskirti pagrindines Jūsų produktų / paslaugų / sprendimų naudas, vertes. Šiame etape labai svarbu mąstyti galutinės naudos aspektu, t.y. išskirti tikrąsias kliento naudas (pavyzdžiui, “didelė televizoriaus raiška” verstume į naudą “sporto varžybose labai ryškiai matysite žaidėjus, kamuolį, detales”). Galutines naudas galima pasiekti kiekvienai naudai/savybei vis klausinėjant klausimo “o kas iš to klientui?”. Jei Jūs jau turite apsibrėžę savo klientų sprendimo pirkti priėmimo procesą, tuomet svetainės turinio analizė tampa dar paprastesnė – Jums atsiranda galimybė apsvarstyti meniu punktus ar titulinio blokų turinį pagal klientų pirkimo progas / situacijas.

 

Į klientus orientuotas turinys

 

Turint prieš save pagrindinių klientų segmentų, klientų vartojimo progų / situacijų bei svarbiausių naudų / poreikių sąrašą galima logiškai prioriteto tvarka išdėlioti visą interneto svetainės titulinį puslapį, meniu juostą, filtrus. Čia didelę reikšmę turi su Google Keywords Planner įrankiu atlikta Jūsų klientų naudojamų žodžių statistika. Atlikęs analizę šio įrankio dėka smulkiems ir vidutiniams verslams rekomenduoju konkrečius žodžius, tekstus, kuriuos reikia naudoti labiausiai Jūsų klientams suprantama kalba (pavyzdžiui, Lietuvoje žmonės ieško žodžio “šlagbaumai” keliskart daugiau nei “kelio užtvarai”). Šis įrankis taip pat leidžia lengvai nuspręsti, kokia eilės tvarka surašyti produktus ar jų kategorijas.

Atlikus svetainės turinio korekcijas Jūsų interneto svetainėje, reikėtų atskirai peržiūrėti šio turinio išvaizdavimą naršant mobiliuose telefonuose. Lietuvoje apie 50-60% visų interneto vartotojų naršo per mobilius įrenginius, todėl Jūsų interneto svetainės informacijos adaptavimas mobiliems įrenginiams yra labai svarbus etapas.

 

Naujos interneto svetainės kūrimas – projekto koordinavimas

 

Jei Jums reikia kurti visiškai naują svetainę – visi anksčiau minėti punktai yra tokie patys svarbūs. Su patyrusio marketingo eksperto priežiūra naujo interneto puslapio kūrimas taps paprastesnis:

  • Marketingo specialistas Jums padės atsirinkti naujos svetainės tiekėjus (programuotojus/agentūrą);
  • Marketingo ekspertas Jums padės susiplanuoti svetainės turinį, orientuotą į kliento poreikius;
  • Marketingo konsultantas Jums padės atsirinkti šiuolaikišką ir lankytojui draugišką interneto puslapio dizainą;
  • Būsite tikri, kad svetainė iš karto bus suderinta su SEO reikalavimais;
  • Jūsų svetainė iš karto bus orientuota į potencialių klientų pardavimus bei puslapis bus susietas su papildomais įrankiais (Facebook pixel, Google Analytics, Google Tag manager, Google Adwords, Google Search Console).

Nežinote, kokios konkrečiai marketingo konsultacijos reikia norint atnaujinti esamą arba sukurti naują interneto svetainę? Skambinkite 8 675 32362 arba rašykite reikia@marketingo.lt ir išnagrinėjęs Jūsų situaciją pateiksiu Jums reikalingiausią sprendimą